2014. március 7., péntek

0.5 Cupido kelepcéje


Sziasztok!:)
Meghoztam egy újabb részt, ígéretemhez híve.
Még egy bejelentéssel készültem, ugyanis a Never Give Up társszerkesztője lettem, ahol szintén trailer-eket készítek a megrendelőknek. 
Jó olvasást!
Remélem tetszik! :)
Puszi :*



Egy csókodért lehozok egy csillagot. 
Kettőért az egész világegyetemet megszerzem neked.

- Hahó Hamupipőke! Hallasz? – egy legyező kezet láttam meg magam előtt, ami felébresztett a gondolkozásomból.
- Ne haragudj! – feleszméltem és Niall-re vezettem a figyelmemet. – Megint elbambultam…
- Semmi gond! – simogatta meg gyengéden az arcomat. – Nem szóltam volna, csak hát, megérkeztünk.
Kinéztem a kocsi ablakon és megpillantottam egy hatalmas épületet, melyen ez állt: SPORT ARÉNA.
Niall nagyon szereti a sportokat, ezért úgy döntöttünk, hogy megnézünk egy kosárlabda mérkőzést. A pálya szélére, az első sorba kaptunk jegyeket, olyan közel, hogy a férfi kosarasok izzadtság szagát is érezni lehet. Nem vagyok nagy sportrajongó. Még nem találtam arra a kérdésemre értelmes magyarázatot, hogy mi értelme van körülbelül húsz játékosnak egy szerencsétlen kerek, sárga pattogós labda után futnia.
Nem akartam azzal megbántani Niall-t, hogy előveszem a telefonomat és játszok rajta, ezért figyelmesen néztem a játékot, miközben Niall-hez bújtam. Átölelt az egyik karjával még közelebb vonva magához.
Ölelését gyakran megszakította, mert felállt és úgy kiabált a játékosoknak, vagy éppen csak pár másodperc pillanatra csak is azért, hogy tapsoljon, mert a csapata bejutatta a labdát a gyűrűbe.
A játék vége fele én is kedvet kaptam hozzá, hogy felálljak és szavakkal vagy tapssal biztassam a játékosokat. A játék vége előtt 20 másodperccel a londoni csapat időt kért, hogy megbeszéljék a haditervet, mert csak 1 pont kellett a győzelmükhöz…
Ahogy a bíró belefújt a sípjába, az angol csapat tagjai előrehajoltak, hogy megérintsék a kabala zoknijukat, majd a pályán termettek, készen arra, hogy kijátsszák azt a csali futást, amit már annyiszor elpróbáltak az edzéseken. Ezt az infót Niall árulta el az idő kérés idején. A 15-ös mezben lévő játékos odadobta a labdát a 76-ös számban pompázó férfinak, aki azonnal visszadobta a 15-ösnek. A 20-as számú férfit hárman is körbevették a másik csapatból, mégis sikerült kitörnie közülök, így elkapta a gyors passzt. Neki készült a ziccernek. A teremben minden szem a kosárra szegeződött… kivéve a 20-as számúét. Ahelyett, hogy a kosárra dobott volna, inkább lézerpontosan jutatta a labdát az 5-ös mezben lévő félnek, akit a kutya nem őrzött az ellenfél játékosai közül. Az 5-ös a másodperc törtrészéig hezitált, majd dobott. A két pontot érő dobás épp akkor landolt a kosárban, amikor a bíró a sípjába fújt. A csel bejött! A londoniak győztek! Örömükben felugrottunk a helyünkről és összeölelkeztünk Niall-lel, hogy győzött a csapatunk.
Haza menet a kocsiban csak a játékról tudtunk beszélni. Boldogok voltunk, legalább is Niall –mert én még mindig nem értem mi az értelme enne a játéknak-, hogy győztek a londoniak.
Az autó lassan leparkolt a járdaszegély mellé a házam elé. Niall gyorsan leállította az autót, kikapta a kulcsot és kipattant a kocsiból. Egy szempillantás alatt a jármű másik oldalán termett és kinyitotta nekem az ajtót, majd kisegített az autóból. Összekulcsoltuk az ujjainkat és az ajtó felé vettük az irányt.
- Most már tudod, hogy mik a gyenge pontjaim. – szólaltam meg, mikor az ajtóba értünk.
- A többit még úgyis ki kell találnom. – Niall megfogta a kezemet. Az érintése nyomán bizsergés futott végig a karomon, vállamon és az oldalamon lefelé. -  Azért, hogy gátlástalanul kihasználjam őket.
- Már kihasználtad! Fánk és forró csoki. Maga a mennyország! – mondtam nevetve. A haza út fele beültünk egy kis cukrászdába, ahol mindenféle ízű fánkokat ettünk és hozzá forró csokit ittunk. A kedvenceim. Hmmm!
- Nem igazán. – mondta komolyan, miközben odahajolt hozzám és megcsókolt.
A pillanat eredeti volt és csábító. A fánk édessége szemérmetlenül ötvözött Niall csókjának gyengéd erőszakosságával.
- Mmm! – elváltak ajkaink és rám nézett. - Azt hiszem, találtam még egy gyenge pontodat.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Vár nálam egy díj! ^^ ( a 2. díjnál) http://xfactorgavemehappiness.blogspot.hu/p/dijak_11.html

    VálaszTörlés