2014. március 22., szombat

07. Egy könnyelmű pillanat

         
A barátoknak nem lehet elégszer elmondani : köszönöm
             
                - Na, ne szórakozzál!!! – tört ki Perrie-ből egy hatalmas nevetés. – Komolyan együtt voltál Nathan-nel? – még a szomszédok is hallották, olyan hangosan nevetett. – Hát ez… ez… ez… - csillapodott le. – Olyan hihetetlen! – először azt hittem, hogy ennyi volt a nevetésből, de újra rázendített és a földön fekve fogta a hasát és úgy nevetett tovább...
                Perrie-vel tartottunk egy csajos napot, ez azután történt meg, mi után találkoztam Nathan-nel. Mivel a barátnőm nem tudott erről az egész Nathan ügyről ezért elmeséltem neki, hogy hogyan, mikor és hol találkoztam vele. Kicsit meglepődött, hogy ő és én együtt voltunk, mert tudniillik a Wanted a One Direction ellensége. Meglepődöttség után, lehülyézett, majd elmondta a fiút mindennek. Volt ő abban a pillanatban szarházi, faszfej, hazug disznó, csak éppen rendes ember nem. Amikor leesett neki a tantusz, hogy tényleg egy Nathan Sykes-ről beszélünk, elkezdett röhögni, mert szánalmat érzett iránta. Először is azért, mert a banda és a zenélés fontosabb volt neki, mint én, majd azért, mert – a pletykák szerint – sose volt tartó kapcsolata. Mért is pont velem lett volna?
                - Perrie, nyughass! – csitítottam a szőke barátnőmet.
                - Oké, oké. – felkelt a földről, ívott egy pohár vizet, majd letelepedett mellém a kanapéra.
                - Most komolyan! – néztem mélyen a szemébe. – Mit csináljak? Nem lehet úgy Niall-lel kapcsolatom, hogy a nap minden percében csörög a telefonom, mert Nathan hív.
                - Mondd meg neki, hogy ne hívjon!
                - Hogy lehetsz te ennyire okos?! – forgattam meg a szemeimet. – Szerinted nem próbáltam?
                - Figyelj! Nem akartam ezt mondani, de ha azt szeretnéd, hogy ne zaklasson továbbra is, akkor találkozzál vele, aztán beszéljétek meg a problémáitokat... Azt mondta, hogy csak egy esélyt adj neki, nem? De! Adsz neki egy esélyt, ami még nem azt jelenti, hogy jóban-rosszban, mint Magdi és Vili bá. Érted?
                - Lehet, hogy igazad van… - hajtottam le a fejemet és a szőnyeget kezdtem vizslatni. – De Niall-lel mi lesz?
                - Tudtommal nem vagytok együtt… Meg különben is, amiről nem tud, az nem fáj… Kivételes eset én és Zayn. – oldalba bökött biztatásként, mire elmosolyodtam és nagy gondolkozásba kezdtem.


Pár nappal később Nathan egy egész napos kirándulást tervezett. A program mindannyiunk számára nagy élménynek ígérkezett: Londoni északi részére készültünk egy repülőbemutatóra. Kora reggel indultunk autóval. Látszott Nathan-ön, hogy nagyon ideges. Ez abból tűnt fel, hogy új szorította a kormányt, hogy elfehéredtek az újbegyei. Megérkezés után kiszálltunk a kocsiból és a kifutópálya melletti asztalokhoz igyekeztünk. Odafönt éppen egy kis gép, hosszú füstcsíkot húzva maga után felírta az égre egy üdítőital márkanevét, és hatalmas gyerekcsoport kiabálta vidáman az egyenként felismert betűket. Nem messze az asztaloktól, tágas félkörben pecsenyesütők és üdítőital-árusok kis bódéi álltak. A levegőt betöltötte a hot dog és a faszénen sült flekken illata.
- Éhes vagyok! – közöltem, miután beleszimatoltam a csábító illatokba.
- Akkor nézzünk valami harapni valót. – Nathan derekamnál átkarolt és az ételekhez vettük az irányt. Türelmesen kivárta, amíg én hosszú válogatás után kikötöttem egy hot dog és egy tortaszelet mellett.
Időközben pár ember hozzánk kapcsolódott, mert megismerték a fiút. Szinte mindenki azt hitte ránk, hogy egy pár vagyunk, de mikor mondtuk, hogy nem, sűrű bocsánatkérések árasztották el a fülünket.
- Nézzétek, megint ott megy az a repülő, amelyik tud írni az égre. – kiabált egy kislány a tömegből.
Felpillantottam, és megláttam, hogy tényleg az a gép száll éppen felettünk, amelyik füstreklámokat tud készíteni. Tenyeremmel ellenzőt formáltam a szemem fölé, hogy jobban láthassam mit ír.
- Szerinted mit ír? – kérdezte Nathan egyik ismerőse, aki a szemüvegét tisztogatta.
- Biztos most is egy hirdetést. Az első betűje A.
- Mi kezdődhet A-val? – gondolkozott.
- Nem tudom. – megrándítottam a vállamat és tovább figyeltem a betűket.
 Az ’A’ betűt követte a ’P’, majd ’R’ ’I’ ’L’. APRIL. Hisz’ ez az én nevem! Mi az ördög folyik itt? Nathan-re néztem, aki már a tekinteté rajtam legelgette.
- Ezt most mért? Vagy hogyan? Mért? Minek? – nyögtem ki egymás után az értelmetlen kérdéseket.
- Mert régebben megígértem neked, hogy a neved egyszer az égen fog tündökölni.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése