2014. június 22., vasárnap

24. Titkos egyezség



April szemszöge:
Fogalmam sincsen, hogy mikor aludtam ilyen jól, mint ma este. Egyszer se ébredtem fel az éjszaka folyamán. Nyújtózkodtam egy nagyot a kényelmes ágyban és lassan kinyitottam a szemeimet. Meglepődve néztem körbe a szobába. Pár percig eltartott mire rájöttem, hogy ez nem is az én szobám. Akkor meg kié? Még jobban szemügyre vettem a szobát, mikor rádöbbentem, hogy én itt már egyszer jártam. Niall szobája. Istenem, de jó volt a tegnapi nap. Annyira aranyos volt tőle, hogy elvitt egy wellness napra. Egy kis lustálkodás után felkeltem az ágyból és magamra vettem a tegnapi ruháimat. A nappali felé vettem az irányt, mert onnét szűrődött ki Niall hangja. Az ő hangja mellett egy másikra is figyelmes lettem. Egy lányéra. Nagyon ismerős volt a csengése. Eltűnődtem pár perce mire rájöttem, hogy Perrie is itt van. De vajon mit keres itt? Elbújtam a fal mögé, ahol mindent tisztán hallottam.
                - Ismerem April-t, tudom, hogy nem fog bele menni ebbe a kis játékba. – szólalt meg Perrie, majd folytatta. – Csak is azért volt veled ennyit a napokban, hogy egy kicsit vigasztalódjon. Nem érez irántad semmit. Nem fogja hagyni, hogy ezt csináljad vele.
                - Kérlek Perrie! Meg kell győznünk valahogyan! Így is a sajtó nagyon rám van szállva. Ha nem találok napokon belül egy barátnőt, ízekre fog szedni a bulvár és ezt soha sem fogom lemosni magamról. – barátnő? Sajtó? Fogalmam sincs, miről beszélnek és mért kell engem is belekeverni?
                - Figyelj Niall! Nem akarok ebbe még jobban belekeveredni. Úgyis itt van April, hamarosan felébred, beszéld meg vele, ha belemegy, akkor minden rendbe jön, ha nem…az ellen pedig nem tudok mit csinálni. – na, jó! Most lett ebből elegem.
                - Mi folyik itt? – Elő bukkantam a fal mögül és oda mentem hozzájuk.
                - Mennyit hallottál? – kérdezte meglepetten Niall.
                - Csak annyit, hogy valamibe bele akartok keverni és Perrie szerint nem fog összejönni… Szóval? Hadd halljam! Mit akartok… Akarsz tőlem Niall? – léptem elébe.
                - Ez bonyolult… - ült le.
                Elmesélte, hogy a bulvár mostanság olyanokat terjeszt róla, hogy homoszexuális, mert már nagyon rég volt barátnője. Ezt azzal a kifogással indokolta, hogy az igazira vár. Be szeretné szüntetni a pletykákat, ezért arra gondolt, hogy lehetnék én az álbarátnője, aki eljár vele díjátadásokra, interjúkra és még sok helyre, ahol be tud mutatni mindenkinek.
                - Szóval? – kérdezte magyarázkodása után. – Lennél az álbarátnőm? Fizetek is érte, ha kell.
                Elgondolkodtam. Nem akarom kihasználni Niall-t, és azt se akarom, hogy ő használjon ki. De ha jól belegondolok, vajon milyen lehet egy világsztár barátnőjének lenni? A nagy felhajtás, paparazzik mindenütt. Ááá! Ez nekem túl sok lenne. Nem akarok ilyen életet. De hisz’ barátok vagyunk és segítünk a másiknak. A napokban nagyon sok támaszt nyújtott nekem Niall és ezt csak így tudom neki viszonozni, ha eljátszom a barátnőjét. Ki tudja? A végén lehet, hogy annyira összeszokunk majd, hogy több lesz köztünk, mint barátság.
                - Benne vagyok! Leszek az álbarátnőd. – adtam be a derekamat.
                Niall hirtelen felpattant az ülőgarnitúráról, oda jött hozzám és szorosan átölelt, miközben egyfolytában ezt hajtogatta: ,,Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!”
                - Két nap múlva lesz egy karácsonyi buli. – lépett egy kicsit hátra. – Szexisen kellene jönnöd, de még se kellene úgy kinézned, mint egy khm... – próbálta finoman kifejezni magát.
                Pár nap múlva…
                Niall felbérelt egy stylistot, fodrászt és sminkest, hogy „előkészítsenek” a partira. Piros, egyszerű egyberuhát kaptam, aminek a szoknyára majdnem a térdemig ér. Se fodros nem volt, secsipkés. Egy átlagos partira egy átlagos ruha. Egyszerűen imádom. A hajamat kivasalták, a szemhéjamat tussal kihúzták, mű szempillát is kaptam, a szemhéjamon nem volt festék, csak egy erős vörös rúzs a számon.
                Este, Niall értem jött egy sofőr kíséretében, majd mentünk a buliba. Belépve az ajtón miden szempár ránk szegeződött, ahogy kéz a kézben vonultunk be a tágas teremben. A vakuk villantak körülöttünk és a riporterek is kérdezősködtek. Ha nem lett volna ott pár biztonsági őr, biztos, hogy feldöntöttek volna minket a kíváncsiskodó emberek. A pincérek pezsgőket kínáltak fel tálcákon. El akartam venni egy pohárral, de Niall akaratosan maga után húzott, hogy bemutasson pár fontos embernek… Pár óra után már a jól begyakorolt szöveget mondtam minden ismeretlennek, akiknek bemutatott a kísérőm: ,,Örülök, hogy találkoztunk. April Sandford vagyok, Niall barátnője.”
                Már elég későre járhatott mikor megszólalt a telefonom. Valaki hívott. Ismeretlen szám volt kiírva, így illedelmesen bemutatkoztam az illetőnek.
                -Elnézést a zavarásért Ms. Sandford, de van nálunk egy fiatal férfi őrizetben, aki szeretne magával beszélni. – szólt bele a rendőrség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése