2014. augusztus 4., hétfő

Interjúk

1. Alicia interjúja:
1. Mióta blogolsz?
Nos, ha jól számolom ez a 3. éve annak, hogy rendszeresen blogolok. Korábban is voltak blogjaim, de azokat nagyon hamar be is szüntettem. Azonban, most hogy elkezdtem az írásaimat feltölteni, így már sokkal többen olvasnak és a visszajelzések egyre inkább arra ösztönöznek, hogy ne hagyjam abba.

2. Milyen történetekről írsz szívesebben? (romantikus, szomorú,...)
Szeretem a romantikus történeteket, és ezért a legtöbb történetem ezen a témán alapszik, de mivel hajlamos vagyok összekuszálni a szálakat "eltitkolt tragikus múlttal", így szinte mindegyik írásomban van valami szomorú is.

3. Hány blogod van összesen?
Jelenleg 3 olyan blogom van, amit rendszeresen vezetek, de ezen kívül van még '-2 olyan is, amit még csak most kezdtem nem rég, így minden erőmmel azon vagyok, hogy az összesre tudjak elég időt spórolni.

4. Előre kigondolod a történeteket vagy leülsz a géphez és spontán írod a történetet?
Általában mielőtt elkezdem egy blogon vezetni a történetet, alaposan átgondolom mit és hogyan szeretnék benne. Ez van amikor eltart 2 hétig is. Ezután leggyakrabban leírom az ötleteimet egy füzetbe és onnantól kezdve mindent a fantáziámra bízok.

5. Szoktál-e más blogokat is olvasni?
Természetesen igen! Van olyan, amelyiket annyira megszerettem, hogy minden nap feljárok, hátha fent van már a friss rész.

6. Ha egy fanfiction-ba kezdenél, melyik hírességről írnál a legszívesebben?
Mivel egy rocker lány vagyok, így kizárólag rock együttesek jöhetnek számításba, de van amikor csak szimplán azért választok egy közismert híres embert, mert pont passzol a karaktere a történetem szereplőjéhez.

7. Ha egy sértő kritikát kapsz a blogodra, hogyan dolgozod fel?
Legtöbbször elszomorodom, aztán dühöngök, majd elfogadom és a végén egyet is értek bizonyos részeivel. De ez persze csak abban az estben történik meg, ha az illető jó szándékból, pusztán célra vezetésként ellát néhány tanáccsal. Ha valaki szándékosan sérteget, az más.

8. Naponta mennyi időt töltesz blogolással?
Több órát is, de csak akkor amikor nincs más dolgom.

9. Ha felkérnének, társulnál egy design bloghoz?
Elképzelhető, hiszen ha nem is a legtökéletesebben, de szeretek sablonozni, képeket szerkeszteni, és szinte minden héten cserélgetem a blogom külsejét.

10. Honnét kapod az ihleteket a blogodhoz?
Elég akár egy dalt meghallgatnom, vagy egy filmet megnéznem és rengeteg ötlet eszembe jut. De van, amikor 2-3 másodperces jelent is elég ahhoz, hogy kirajzolódjon a fejemben egy ötlet, esetleg újabb történet.


2. Debi D. interjúja:
1. Mióta blogolsz?
2013. szeptember 5.-én léptem be a blogger világba.

2. Milyen történetekről írsz szívesebben? (romantikus, szomorú,...)
Sokféle történetet írok szívesen, de a legszívesebben fantasy, illetve romantikus sztorikat alkotók.

3. Hány blogod van összesen?
Három, egy történetes, és két design blog.

4. Előre kigondolod a történeteket vagy leülsz a géphez és spontán írod a történetet?
Előre kigondolom.

5. Szoktál-e más blogokat is olvasni?
Igen, nagyon sok bloggerina blogját olvasom.

6. Ha egy fanfiction-ba kezdenél, melyik hírességről írnál a legszívesebben?
Igazság szerint, egyik hírességet sem kedvelek annyira, hogy fanfiction-t kezdjek róla írni.

7. Ha egy sértő kritikát kapsz a blogodra, hogyan dolgozod fel?
Kissé bánt, de próbálok javítani a kritikus által írt hibákon.

8. Naponta mennyi időt töltesz blogolással?
Naponta, körülbelül félórát töltök blogolással.

9. Ha felkérnének, társulnál egy design bloghoz?
 Nem, mivel már így is benne vagyok két design blogba, melyeknek kisebb-nagyobb sikerei vannak.

10. Honnét kapod az ihleteket a blogodhoz?
Ha meghallok egy zenét, vagy megláttok egy olyan képet, vagy gifet, ami illik a történethez elgondolkozok azon, hogy vajon az iromány melyik pontján helyezhetném el.


3. Klar Kalra interjúja:
1. Mióta blogolsz?
 Tavaly decemberben kezdtem, barátnőmmel nyitottam egy közös történetes blogot, ami hamar törlődött is, de jöttek az újak :D

2. Milyen történetekről írsz szívesebben? (romantikus, szomorú,...)
 Hát, ez nehéz. Igazából fantasy történet van a fejemben, már igen rég óta, de valahogy nem tudom szavakba önteni ... Kisebb novellákra viszont rengeteg ötletem van, mindenfélét "tudok" írni ... :)

3. Hány blogod van összesen?
 Hát ... van egy pár :D Ami rendesen aktív az viszont csak kettő, a többin még nincs érdemleges dolog, de lesz! ;) :D

4. Előre kigondolod a történeteket vagy leülsz a géphez és spontán írod a történetet? 
Igazából ha megyek az utcán, és magam elé bámulok, néha úgy is jönnek ötletek. Mindenhonnan össze tudom szedni őket :D

5. Szoktál-e más blogokat is olvasni?
Természetesen. Csak hát az időhiány nem igazán engedi. De van egy pár olyan történetes blog, ami igazán megfogott :)

6. Ha egy fanfiction-ba kezdenél, melyik hírességről írnál a legszívesebben?
Ez is egy fogós kérdés ... talán, de NAGYON talán a One Directionről, de mivel rengeteg 1D fanfiction van, így inkább egyik kedvenc focistámról :)

7. Ha egy sértő kritikát kapsz a blogodra, hogyan dolgozod fel? 
Hát, miután elolvasom, általában egy kicsi dühroham fut át rajtam, hogy ki hiszi magát annyira tökéletesnek, hogy beszóljon. De aki felvállalja a nevét és szán arra időt, hogy őszinte véleményt írjon a blogomról, kicsit meghálálom. Tehát valami köszönetfélét szoktam a magyarázat után írni, mert hát az sem maradhat le :D

8. Naponta mennyi időt töltesz blogolással?
Az én óriási problémám az, hogy iszonyatosan szeretek mindenbe egyszerre belekezdeni, így igen sok minden kudarcba fullad ... tehát rengeteg időm megy kárba a kapkodásom miatt, így naponta több órát ülök szinte feleslegesen a gép előtt. Ha a szerkesztés is annak számít, akkor jóóó sokat :D
9. Ha felkérnének, társulnál egy design bloghoz?
Attól függ. Ha egyszerűen csak bejegyzéseket kéne gyártanom kötetlenül, akkor tuti! Ha design átalakításokat is kéne csinálnom, tuti a NEM! Egy-egy fejléc és könyvborító rendelést szívesen bevállalok, de egyenlőre csökkentenem kell a gépnél töltött időt :D

10. Honnét kapod az ihleteket a blogodhoz?
Ez igen érdekes. Múltkor a kocsiban jutott eszembe, hogy hogyan csinálhatok képekből saját mozgó szöveges giffet. Tehát engem nagyjából minden megihlet! :'D Elég csak becsuknom a szemem, máris egy álom szép fejléc lebeg előttem ... Történeteket pedig a friss levegőn való sétálgatás közben kapok ... :D


4. Szandra interjúja:
1. Mióta blogolsz?
Pontosan 2014.06.02.-től.
 
2. Milyen történetekről írsz szívesebben? (romantikus, szomorú,...)
Legszívesebben fanfictiont, ami kicsit érzelmes, és van benne szerelem is sok-sok bonyodalommal.

3. Hány blogod van összesen?
Egyetlen egy, amit most is írok, de majd később szeretnék még egyet.

4. Előre kigondolod a történeteket vagy leülsz a géphez és spontán írod a történetet? 
Általában csak leülök a gépemhez és ami eszembe jut azt írom, viszont megvan a történetemnek a cselekményvázlata.

5. Szoktál-e más blogokat is olvasni?
Igen. Most pontosan megkerestem, hogy összesen mennyit is és 14-et számoltam.

6. Ha egy fanfiction-ba kezdenél, melyik hírességről írnál a legszívesebben?
Most is fanfictionom van és ez 1D-s, de nagyon szívesen írnák még Demi Lovatoról.

7. Ha egy sértő kritikát kapsz a blogodra, hogyan dolgozod fel? 
Természetesen tudomásul veszem és kicsit fáj is, mert én is csak egy ember vagyok, de mindig megpróbálom figyelmen kívül hagyni.

8. Naponta mennyi időt töltesz blogolással?
Őszintén nem sokat, maximum 1-2 órát.

9. Ha felkérnének, társulnál egy design bloghoz?
Természetesen! Viszont az a baj, hogy én csak a kritika íráshoz értek.

10. Honnét kapod az ihleteket a blogodhoz?
Van a gépemen direkt arra az alkalomra, amikor írni akarok összeállítva Demi Lovato érzelmesebb dalaiból (Warrior, Believe in me, Nightingale...) egy dallista. Általában ezt hallgatom.


5. Becca interjúja:
1. Mióta blogolsz?
 2012 májusától fogva koptatom a  billentyűzetet.

2. Milyen történetekről írsz szívesebben? (romantikus, szomorú,...)
Szeretem keverni a  romantikus-szomorú és ilyen fajta témákat és abból létrejön nálam a történet :)

3. Hány blogod van összesen?
Amit én magam alapítottam az 1 db amibe beléptem abból is 1 db

4. Előre kigondolod a történeteket vagy leülsz a géphez és spontán írod a történetet? 
Van amikor kigondolom de az általában csak akkor van ha lefekszem és nincsen kivel beszélgetnem éjszaka. Ilyenkor fogok egy tollat és egy papírt és gondolkodva írok. De a leggyakoribb az az amikor csak leülök és gépelek. Nem gondolkodom, hogy most jaj mi legyen. NEM. Egyszerűen az engem megfojtana.

5. Szoktál-e más blogokat is olvasni?
Fashion blogokat inkább de *KE* sztoris blogokat is :)

6. Ha egy fanfiction-ba kezdenél, melyik hírességről írnál a legszívesebben?
Most ugye én egy 5SOS fanfiction-t vezetek és kezd az ilyen bandákból rengeteg blog készülni. Így inkább egy olyan bandát választanék - ha nem szeretem se az 5SOS-t se a(z) 1D-t, - akiket ismernek valamennyire és azért van viszonyítási alapjuk is :)

7. Ha egy sértő kritikát kapsz a blogodra, hogyan dolgozod fel? 
Próbálom elfogadni. Olykor újra olvasom azt a részt és összehasonlítom a kapott kritikát a résszel és ha tényleg igaza van az olvasónak a következő részben próbálom nem elkövetni ugyanazt a hibát.

8. Naponta mennyi időt töltesz blogolással?
Van amikor egyáltalán nem blogozok. Félek attól, hogy egyszer csak ráunok az egészre amit nem szeretnék így van amikor napokig nem blogozom.

9. Ha felkérnének, társulnál egy design bloghoz?
Ha elfogadják a munkámat és tetszik is nekik és szívesen látnának akkor persze mindenképpen. :)

10. Honnét kapod az ihleteket a blogodhoz?
Az őszintét megvallva nem tudom. egyszer csak bevillan egy történet eleje vagy amikor szerepjáték-ozom a barátnőmmel akkor elképzelem, hogy milyen lenne ha ez egy blog lenne. Elszoktam ezzel játszani.


6. Molly Schmidt interjúja
1. Mióta blogolsz?
2009. decemberében kezdtem el a blogolást. Anno Twilight fanficeket írtam, amik már csak a 'Régiség' című mappámban találhatóak meg a számítógépemben. Újabban 2013/2014 környékén vágtam belé ismét az írásba. Ezt két tehetséges barátnőmnek köszönhetem, azaz szerecsendionak és kriszty96-nak.

2. Milyen történetekről írsz szívesebben? (romantikus, szomorú,...)
Hm...szomorú történeteket csak olvasni szeretek. Írás terén mindig is romantika felé hajlok.

3. Hány blogod van összesen?
Jelenleg négy. Az egyik egy történetes blog; van két desing-os, ahol szerkesztőtársakkal dolgozom együtt; illetve egy versenyes oldal.

4. Előre kigondolod a történeteket vagy leülsz a géphez és spontán írod a történetet? 
Is - is. Attól függ, hogy mennyire vannak kidolgozva a fejezetek vázlatpontokban, valamint a fejemben.

5. Szoktál-e más blogokat is olvasni?
Igen, természetesen. Azonban ezen a nyáron nagyon kevés időm van, ezért csak azokat olvasom, ahová fel vagyok iratkozva, mint rendszeres olvasó, vagy a Bloglovin'-on követem őket.

6. Ha egy fanfiction-ba kezdenél, melyik hírességről írnál a legszívesebben?
Jelenleg most is fanfictiont írok. De, ha még egybe belekezdenék, akkor természetesen az egyik kedvenc énekesemről, énekesnőmről, színészemről/színésznőmről, esetleg bandámról írnék egy kitalált történetet.

7. Ha egy sértő kritikát kapsz a blogodra, hogyan dolgozod fel? 
Ez attól függ. Ha építő jellegű kritikaként kapom, akkor megpróbálom kijavítani a hibáimat. Viszont, ha valaki csak rosszmájúságból írja a sértő sorokat, annak inkább jól megmondom a magamét. Hiszen ki kíváncsi egy ilyen személy véleményére, vagy inkább rosszindulatára?

8. Naponta mennyi időt töltesz blogolással?
Néhány évvel ezelőtt több órát, ma már csak egy - két órácska fér belé az időmbe.

9. Ha felkérnének, társulnál egy design bloghoz?
A válaszom ismét csak egy igen. Azonban, csak kritika és ajánló íróként, illetve interjú készítőként. Ugyanis nagyon béna vagyok szerkesztésben.

10. Honnét kapod az ihleteket a blogodhoz?
Álom, zene, régebben megtörtént események, csalódások, egykori szerelembe esések...Az életem apró momentumaiból.:)

1 megjegyzés:

  1. Jó napot, Josef Lewis vagyok. Egy elismert, törvényes és akkreditált hitelező. Nagyon gyorsan és egyszerűen nyújtunk kölcsönöket, személyi kölcsönöket, autóhiteleket, otthoni hiteleket, diákhiteleket, üzleti kölcsönöket, feltalálói kölcsönöket, adósságkonszolidációt. stb.

    Kapjon engedélyt egy üzleti vagy egyéni hitelre ma, és szerezzen pénzeszközöket ugyanazon a alkalmazási héten. Ezek a személyes kölcsönök jóvá lehet hagyni, függetlenül a hitelezéstől, és sok boldog ügyfelünk van, aki támogatja ezt a követelést. De nemcsak megkapja a szükséges kölcsönöket; akkor a legolcsóbb lesz. Ez a mi ígéretünk: Garantáljuk a legalacsonyabb kamatlábat minden olyan kölcsön esetében, amely ingyenes fedezetet nyújt.

    Törekszünk arra, hogy pozitív tartós benyomást hagyjunk ügyfeleim elvárásainak túllépése során. Célunk, hogy méltósággal és tisztelettel kezeljük, miközben a legmagasabb minőségi szolgáltatást időben biztosítjuk. Nincs szükség társadalombiztosításra, és nem szükséges hitelesítési ellenőrzés, 100% -os garancia. Kérjük, azonnal válaszoljon az alábbi részletek alapján, ha érdekel a kölcsön, és mentes a csalásoktól.

    E-mail: progresiveloan@yahoo.com
    Hívás / szöveg +1 (603) 786-7565 köszönöm


    VálaszTörlés